Merhaba benn 11+4 günlük gebeyim bu perşembe ikili taramam var bi kaç gündür üşüttüm galiba öksürüyorum hapşırıyorum ama bu esnada kasıklarımda her iki yumurtalığım sanki koparcasına ağrı sancı giriyor inanılmaz bir yoğun koyu kıvamlı akıntım başladı fakat bembeyaz normaldir diye düşündüm ama kızımda böyle yaşamadım ilk kızımda göbeğin 5 ayda çıkmışken hiç kilo alamama rağmen göbeğim çıktı bu gebelikte sizce erkene çeksem mi randevumu yoksa sabretsem mi