annesioo tabii ki de öyle içinden gelir ismini vermek istersin ona tamamım ama diretilmesi güzel bir şey değil . Açıkçası Allah uzun ömür versin yaşayan bir büyüğün ismini vermek te iyi değil diyorlar. Annelerimiz babalarımız çok kıymetli Allah başımızdan eksik etmesin kırmadan istemiyorsan belki başka bir çözüm bulabilirsin. Hani büyük ismi vermek iyi değilmiş baba göbek adı yapalım belki diyebilirsin. Benim babam da kendi ismi torununa verilse çok mutlu olur çünkü kendisi de oğluna babasının ismini vermiş büyüklerimiz bizden öyle görüp öyle yapmış. Ama kendine bu kadar dert etme babam bana böyle birşey söyleseydi ciddi olarak önce esprili bir şekilde oğluna yakışır o babacım derdim ama bozulursa eşimle konuşup onay verirse seve seve de koyardım. 2 isimli olmak kaydıyla 🥰