caglamin Kızlar, yaklaşık 5 gündür aşırı kasık ağrısı çekiyorum. Reglime 4 gün kaldı, bel ve sırt ağrısı da var, normal regl sancısından daha farklı gibi ama bilmiyorum ne zaman test yaptırmalıyım?
Zelis_ozdrgn caglamin Canım iki gün daha bekle öyle yap bence Dayanabilirsin de regl günün gecikmesi daha iyi olur
TKumsall caglamin yerleşme ağrısı olabilir adetten 5 gün önceye kadar doğru sonuç veren testler var onlardan yapabilirsin
azra01 caglamin sabret regl gününün geçmesini bekle hevesin kırılmasın insallah istediğin sonucu alırsın
eminemirr caglamin benimde reglime 5 gün var aşırı göğüs hassasiyeti kasıklarımda batma oluyor dayanamadım test yaptım ikinci çizgi silik olarak var üç gündür yapıyorum testi bugün silik olan daha koyulaşmış gibi geldi
sara29 Bencede sabret erken yapılan test yanıltır. Bazen yalancı pozitif oluyor insan hevesleniyor(başıma geldi). 2-3 gün geciksin öyle yap.