ifo susaMom_ belim ağrıyor ve sol kasığım acayip sancı vuruyor ve kalkıp yürümeye çalıştığım da bacak aralarım çok ağrıyor
beyzzsenturkkk ifo sen kontrol et su seni rahatlatıyor mu yoksa daha mı kötü oluyorsun ben doğum yapacagım sabah suya girmiştim suda sancım çoğalmıştı cıktıgımda 3 dakikada bire düşmüştü hastaneye kosmustum 9 cmle
Nasip-1 susaMom_ https://hizliresim.com/qsa0dfj Sancı var mı bakar mısın post açtım iki görsel ekledim Nst 39. Hafta başlık
ikicocuklu-61 Nasip-1 üstteki bebeğin kalp atışları alttaki senin sancın oluyor Şuanlık yok Grafiğin en yüksek yeri 60-80-100 olacak öyle artıyor yani