Meros15 23+3 haftalik gebeyim geceleri vücudum çok kaşınıyor kasintidan uyuyamıyorum napmam lazım sizde de böyle oluyo mu
3boysmom Meros15 kaşıntı ciddi sorunlara yol açabilir, doktorunuza danışmanızı öneririm. haftanız erken belki birşey yoktur alerjidir ama yine de bakılması lazım. çok geçmiş olsun
2025teinsallahhamileyim Meros15 benim de bir dönem oldu. Doktor değerlerime baktı. Olumsuz bir durum görmedi. Bir kaç duş sonrası tüm vücudu yağla nemlendırdim çok hafifledi
Mummybaby Meros15 kan değerlerine baktır zaten doktora kaşımtım var dersen o hemen kan ister. Ben de olmadı ama arkadaşımda olmultu kaşımtı hiç bir şey çıkmadı yoğun nemlendirme önermişti sadece
Meros15 3boysmom gündüzleri olmuyor kaşıntı geceleri basliyo kolonya sürüyom kavurunca rahatliyip uyuyorum ama gidecem doktora da teşekkür ederim
Meros15 Mummybaby herkes hamile olduğun için karnın kalçaların büyüdüğü için kaşınıyor olabilir dediler de
1Susuu Meros15 bir arkadaşım daha yaşamıştı bu durumu doktor çamaşırları yıkarken bebek deterjanı kullanımını ya da yumuşatıcı kullanmayı bırakmasını önermişti işe yaramıştı onda.
Havin49_ Meros15 keşke benim tek gece olsa gece gündüz göğsüm o kaşar kaşınıyor ki parçalayasın geliyor o derece benim hamileliklerşmde hem göğüs kaşıntısı oluyor malesef
Meros15 Havin49_ çok geçmiş olsun size de benim ekseri geceleri kasintim tutuyo ama göğsüm hiç kasinmadi bacaklarım kalçam karnım falan
Meros15 Havin49_ her gebeliğinde de böyle mi oluyo benim de bu ikinci ilk çocuğuma hamileyken hoc kaşıntı yaşamamıştım her gebelik bir olmuyo ya ondan