Suyusevmeyensusamuru gizeemsahin bat 23 ama test yaptım negatif heralde daha da dönmez umarım güzel haber alırsınız 🙏🏼❤️
Allahneverdiysee gizeemsahin benim de bat 24 25 arası herhangi belirti yok regl sancısı geldi dün ara ara
eminemirr gizeemsahin benimde bat 24 dayanamadım üç gündür test yapıyorum silik ikinci çizgi çıkıyor anında, bugünkü baya belirgin çıktı geçen ay testler yanılttı o yüzden kan vermeden hamileyim demeyeceğim :)
gizeemsahin Suyusevmeyensusamuru umarım adetten sonra yine yap döner belki hemen umutsuzluğa kapılma bence 😊
eminemirr Allahneverdiysee laboquıck test evet resmi var ama buraya nasıl attığımı unutmuşum eskilerdenim 2019da çok aktiftim şimdi nasıl atılıyor foto falan hiç hatırlamıyorum :)
Allahneverdiysee eminemirr ana sayfada sol üstteki üç çizgiye girip resim yükleye tıklayıp resmi yükle sonra altta linki kopyala buraya yapıştır :)
eminemirr Allahneverdiysee  Oldu mu acaba
eminemirr Allahneverdiysee adet tarihi gelmedi daha bazıları geçmeden vermeyin yazmış ama dayanamayacağım galiba bende
Allahneverdiysee eminemirr kaset testte çıktıysa değerin yükselmiştir bence istersen koyulaşma takip et öyle ver