Hanımlar iyi akşamlar. 27 haftalık ikiz hamileyken erken doğumla sezaryen doğurdum bebekleri. Maalesef kısa sürede kaybettim ikisini de. Yeniden hamile kalmak istiyorum ama doktorların biri en az 1, biri en az 1,5 yıl gebelik olmasın. Tekrar erken doğum olur diyor. Başına gelen, bilgisi olan var mı? Erken doğum sebebim aniden rahim ağzı açılması, kesenin doğum kanalına sarkması. Yani galiba rahim ağzı yetmezliği yaşıyorum….