aanne_1998 Arkadaşlar bebeğim 28 haftalık doğdu 3 hafta oldu küvezde çıkalı emmesi aşırı zayıf ne yapmalıyım önerilerinize açığım çok yavaş emiyor
3kedili2bebekli aanne_1998 bebeğiniz çok minik emerken sürekli çenesini durtun bebişin zamanla güçlenecek hic dert etmeyin
aanne_1998 3kedili2bebekli yaa öyle mi bende korkuyordum neden böyle diye çok zayıf güçsüz emiyor üzülüyorum
3kedili2bebekli aanne_1998 erken doğdu ve güçsüz çok normal zamanında doğan bebeklerde de oluyor ilk 40 gün zayıf emme güçsüz olma ama geçiyor merak etmeyin