dilaraacet normalde bebekler 13-18 ay arası tek uykuya geçerler ama her bebek bir olmuyor tabi o yüzden tek uykuyu deneyebilirsiniz belki iki uyku fazla geliyordur. Bir de uyku aralıklarına ve ne kadar uyuduğuna dikkat ediyor musunuz bu da önemli. Gündüz uykuları çok kısaysa uykusuz kaldıkçada uykuya geçmekte bir o kadar zorlanabilir. 1 yaş atağınada girmiş olabilir. Dönem dönem uyku gerilemesi yaşayabiliyorlar maalesef en kısa sürede uykuları tekrar düzene girer umarım. Bir de uyku eğitimi deneyebilirsiniz sallanmayı bıraktırmak için, ikinci bebekte gelince baya rahat edersiniz