Sebastianbaci Bumah kaç günlük şuan zamanla daha da rahatlayacaksınız merak etmeyin annelik uykusuzluk hali kesintisiz olmasa da ona da alışıyorsunuz beden alışıyor
PapatiA Bumah 4 aylıkken gazları rahatlayınca bi tık rahat oluyo o sürede senin bedenin alışıyor sonra sonra rahatlıyor biz dişlerde çok sıkıntı yaşadık yaklaşık 1 den sonra oh dedim
Sun23 Bumah evet uykuları daha uzun oluyor eğer kilo alımı ve sağlığı yerindeyse günlük beslenmesi yeterliyse beslenme içinde uyandırmana gerek kalmıyor Kendi uyanmadığı sürece
dilaradoyan Bumah uyku dipsiz bir kuyu. Öyle sihirli değnek değmiş gibi düzelmiyor malesef. 2. Ve 3. Ay en güzel uyudukları zaman oluyor. 4.ay uyku gerilemesi var ondan sonrasında uyku düzenlemesi yapmak şart yoksa öyle bozuk devam ediyor uykular
QueenBahar_ Bumah şöyle 40 çıkınca bir tık rahatalma oluyordu benim 2 kızımda geceleri uyandırdı ama 40 liken gibi değil 4 aydan sonra geceleri rahatlama oluyordu
tahamommy Bumah ayy kızz gözün aydın doğurdun mu nasıl geçti doğumun zeynep kamilde mi yaptın nasılsın 🥹
Bumah tahamommy doğurdum doğurdum 39. Haftamda evet orda doğurdum iyiydi Allaha şükür bebek bakmak çok zormuş telefonu bile elime alamıyorum doğru düzgün😁😅
Havin49_ Bumah bence uykusu 40 tan sonra bozuluyor ben oğlumu mamadan kestim keseli çok şükür uykusu çok düzenli geve bir biberon süt içer sabaha kadar yatar gece yemesini de kestim çok rahatım valla