Merhabalar herkesee birsey sormak istiyorum. Gebelikten once bi kere sag kalcanin ust tarafina bi agri girdi ve yururken topallamistim simdi ise 15+3teyiz cok siddetlendi agrinin oldugu yere bastirinca aciyor. Az once ayagimin ustune basamadim bicak saplanir gibi kramp gibi garip bi agri gidiyor kalçamin ustune. Ve tek tarafli bi agri. Boyle birsey yasayan var mi acaba? Artik gunluk hayatimi zorlastirmaya başladı. Dr randevumda soyleyecegim ama oncesinde sizinde fikrinizi yada bu durumu yasayan var mi nerak ettim.🥰