Kızlar selam son regl günüm 8 eylül hala regl olmadım hafif kasık ağrım var göğüslerim de şişti anca ama daha regl olmadım. Sizce hamilelik olabilir mi ama gecikmenin 2.günü test yaptım negatifti. Şimdi napsam beklesem mi test tekrar yapsam mı çıkar mı eğer varsa bilmiyorum sizce ne yapmalıyım? Normalde düzenli olurdum. Mayıs ayında kimyasal gebelik yaşamıştım kürtaj oldum o zaman hamile kaldığım hafta çok ağrım olmuştu kasık ve belimde öyle anlamıştım. Şu an nedir bilmiyorum kafam karışık. Ya da hangi marka test almalıyım ya da kan mı versem bilmiyorum