Kubra_nuur Bende sancı değilde kasılma oluyor sonra gecio ve alt tarafa çok baskı yapio bebek sürekli wc gitme isteği gelio ve zor yürüyorum o an . 2 hafta önce gittiğimde 1 cm açıklık olduğunu söylemişti doktor bakalım salı ne dicek artık doğsun istiyorum:)