ebcan94 Merhaba kızlar 12. Haftamda ikizlere hamile olduğumu öğrendim folik asit kullanıyorum başından beri ama 400 mcg aça ikiz olunca yeterli geliyor mu doktora sordum ama daha dönüş yapmadı içinizde doktoru bu konuda bir şey diyen oldu mu 🌸🙏🏻
sevilayalp ebcan94 evet yeterli tabi bende ikizlere hamileyim şuan 12. Haftadayiz foligi biraktik omegaya başladık sizinde birakmanizi söylemesi lazımdı doktorunuzun
3boysmom ebcan94 ayy bende 12.haftamda öğrenmiştim🙏 zaten normal günde bi tane solgarınkini kullandım 13-14 haftalık bıraktım doktorum ekstra bişey demedi
ebcan94 sevilayalp dün gittim söylemedi ben de sormayı unuttum 14. Hafta kontrolüm var artık o zamana kadar yine böyle devam edeceğim galiba
ebcan94 sevilayalp 12. Haftaya kadar kullandım hala kullanıyorum ama ikiz olduğunu 12. Haftada öğrendim sonra miktarı az geldi mi acaba diye korktum
sevilayalp ebcan94 ha yok canım ozaman bütün takviyelerin dozunumu arttirssinlar sanmıyorum öyle bişey olacağını ☺️
ebcan94 Washingtonxyz evet canım ben ikiz olduğunu bilmediğim zaman kanamam oldu hafta sonu pazartesi hemen doktora gittim orada ikiz olduğunu öğrendik doktor hem tek yumurta ikizi hem de kanaman olduğu için perinatolojiye git çok beklemeden dedi cuma günü gittim ayda 1 ben göreceğim dedi o doktor o şekilde ilerleyecekmişiz
sevilayalp Washingtonxyz evet doktorum özellikle peronotoloji gözetimi altında olmam gerektiğini söyledi ikizler riskli gebelik kategorisindeler çünkü .16. haftadan sonra iki haftada bir doğuma kadar ikili tarama testi verdim geçen haftada
ebcan94 3boysmom güzel sürpriz yapıyorlar 😍 14. Haftamda kontrolüm bar o zamana kadar devam ederim artık o zaman sorarım