Zeyn489 valla canım bende 2 ya da 3 ay kullandım internette bi kaç videoya denk geldim zararlı falan diye doktora sormadan bıraktım bende düşük yapmıştım artık bebek istiyordum regl oldum folik asidi bıraktım bir ay falan kullanmadım hamile kaldığımı öğrendim 12.haftaya kadar tekrar kullandım doktorum yeterli dedin sen benim gibi kafana göre bırakma ama sağlık ocağına gidip tahlil yaparak öğrenebilirsin 😊