seda4460 Adete 1 gün kala beta 11 çıkması normal mi sizce burda okudum herkesin 3-4 gün kala yüksek çıkmış baya
neanladinyurdagul seda4460 hic endiselenmeyin bence sonucta pozitif 2 gunde bir tekrarlanie duzenli artis varsa tamam