Kızlar 39 haftalık hamileyim aşırı derece adet ağrısı gibi belime kasığıma ağrı vuruyor acile gittim aşağıdan muayne ettiler asla açılmam yok yalancı sancılarmış ama yine de çok ağrılı ya bir anda vuruyor ama ağrılı yine de aynı durumu yaşayan var mı aranızda ?