Yildizim
İyi akşamlar arkadaşlar bugün 2 ay oldu Doğum yapalı. Son bir haftadır vajinamda ağrı hissediyordum ve yeşil bir akıntım vardı. Bugün muayene olmaya gittim doktorum enfeksiyon kapmışsın dedi ve fitil verdi. Fitilin ismi Exagyn. Doktorum emzirirken kullanmanda bir sakınca Yok dedi ama ben prospektüsü okuduğumda emziren annelerin kullanmaması gerektiği yazıyor kafam karıştı böyle bir durumla karşılaşan var mı?