Kızlar herkeze merhaba 33 haftalık gebeyim yaklaşıl 28 Haftadan sonra ciddi bir sinirlilik herşeye ağlama herşeyi kötü düşünme gibi bir durumlar yaşamaya başladım 5 bucuk yasında bir oğlum var her haraketi beni sinir etmeye başlafı söz dinlemiyor birtek o değil eşimin çevremdeki herkez bana ciddi batıyor. Günüm günümü turmuyor bi bakıyor iyiyim bi bakıyorum ağlıyorum. Çok yoruldum bu duygu durum bozukluğundan sizler nasılsnız nasıl gidiyor.