İlk bebeğim olacak inşallah ama ikinci hamileliğim. 16 haftalık bir kaybım var o yüzden ikinci bebek sayılır mı bilmiyorum. İkinciler çok daha erken hissediliyormuş. 14 haftayı geçtik. Sürekli elim karnımda kımıldamadan yatıyorum hissediyim diye😅 yani bir hisler var ama bağırsak hareketi mi bebek mi nasıl ayırt edilir bu haftalarda hissedilir mi nasıl anlayacağım çok istiyorum 🥹