Kızlar 30 haftalik olduk 3 haftaya yakındır mide yanma ve batma olayı yüzünden uyuyamıyorum resmen. Gaviscon şurup çok kötü asla içmek istemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum.bir de bu mide batmasıni yaşayan var mı aranızda sağ veya sola yatınca sanki kaburgam mideme batıp sıkıştırıyormus gibi hissediyorum