lagerthaaaa aysaylz doktorun ne dedi o haftalarda bebek çok zor görünür zaten doktorun illa ki bişey demiştir ?
edaabykl aysaylz keselerimiz benziyor bende son adet tarihime gore 7+4 olmam lazımdı ultrasona göre 5+4 çıktı sson adet tarihimi değiştiler bir hafta sonra gel dediler gittiğimde 6+4 du kese icinde bebegi gördük
mrvcermeli aysaylz çok küçük şuan bı kaç hafta sonra git bide herkesin ki farklı bir olmz yani ama çok küçük daha suan ben üç hamileliğimde de bu kdr erken ogrenmedim yani bu kdr küçük degldi şaşırıyorum bu kadar küçük öğrenenlere
bartulies aysaylz tamam canım ozaman 4+5 günlük içinde bir yapı var zamanla bebek gelicektir 4+5 günlük gebelikte bebek görünmesi imkansız 6+3 iken gidersen anca bebeği görürsün ama hala kalp atışlarını büyük olasılımla duymak mümkün olmaz tarihlerin uyumsuzluğu geç döllenme sebebinden olabilir ultrason tarihinle ilerle
sudeli4 aysaylz öyleyse hiç Takma cnm 15 20 gün sonra yeniden git Benm ilk gittiğimde 4 haftalıktı kese çok minik göremiyorum bebeği dedi 2. De 7 haftalık olmuştu kesede büyümüştü haftsdıds uyumluydı kalp atışı da duyduk
semiii aysaylz bana tıp fakültesininde tam senin haftadaydım. Boş dediler uzmana sorup öyle gördüler makinadan makinaya değişiyor özelde asla boş demedi mesala
nuriyegcl Ultrasona göre 4+5 se henüz çok küçük olduğu için görünmemiş de olabilir o haftalarda bazen kese bile minicik oluyor
gamzadgnc aysaylz ben daha önce boş gebelik geçirdim kan değerlerin iki günde iki katına çıkıyorsa endişelenme ve ultrason da yolk sac var gibi görünüyor bu da bebek olduğuna dair bir belirti
Yasewens Devlette makineler kötü özelde 5+3 kalp atışı duydum devlette 6. Haftada kese görünüyordu bitek aynı gebelikten bahsediyorum 😆😆
Meros15 aysaylz 2 sene önce 2 aylık hamile olduğumu öğrenmiştim evde test yaparak kadin doğum doktoruna gittiğimde kesemin olduğunu içinde bebek olmadığını söyledi boş gebelik olduğunu söylemişti bana da kürtaj oldum keseyi aldıklar
kacarr Merhabalar bende 6+1 günlük gebeyim 5+6 günde kontrole gittim kese var 18 mm ama bebek yok boş gebelik olma ihtimalim var mı 2 gün önce beta değerim 41890 çıktı bugün ise 65295 çıktı sizce bebek oluşur mu yoksa boş gebelik mi yolk kesesi de yoktu
edaabykl Feyzanne_ bendd betaya hic bakmadilar ben pozitif gorunce direk kadin doguma gittim ultrasonda kalp atisi gorunce beta istemedi