gunes866_ Kızlar izmir’de devlet has. Gittiğiniz memnun olduğunuz hastane ve perinatoloji bölümü doktor varmı
minikmucizelerim2 gunes866_ Ege üniversitesinde Fırat Ökmen daha dün muayene oldum detaylı ultrasyon için çok memnun kaldım
gunes866_ minikmucizelerim2 şuan 7. Aydayım dısardan hasta kabul ederim o hastane hiç gitmedim şimdiye kadar oraya
Enfali minikmucizelerim2 merhaba aradığımda detaylı ultrason yok dendi ama perinatolojiden alan açtırınca bakıyorlar mı?
minikmucizelerim2 gunes866_ bende hiç gitmemiştim ilk kez gittim 21.haftadayım detaylıyı gittim 15 gün sonra tekrar kontrole çağırdı arayıp sorun isterseniz
gunes866_ @“aysekutay”#p38284052 bucada takıplıyım ama ayrıntılı ultrason yaptırmadım önlem amaçlı gitmek istiyorum orayamı gitsem acaba tekrar dıger hastaneler çok uzak bazılarıda orda takıilı değilsen kabul etmiyormus
minikmucizelerim2 Enfali ben detaylı ultrasyon için randevu aldım direk telefonla alan vs açtırmadım doktorun adını verdim arayınca onlar oraya aktardılar doktorun sekreterine de randevu aldım hatta 2 gün sonra tekrar gidicem
Enfali minikmucizelerim2 direk arayarak randevu alınıyor mu herhangi bir ücret ödediniz mi kayıt için veya detaylı için
minikmucizelerim2 Enfali evet 2600 TL doktor ücreti ödedim telefonda zaten belirtiyorlar tekrardan kontrole çağırdı onun için ücret ödemeyeceğim