feyzanurbyk Arkadaşlar erken ama karnım çıkıntılı ve dışarıdan bakıldığında gözle görülür derecede büyüktü iki gün önce birden şişlik ve gerginlik gitti gün geçtikçe tamamen gitti gibi boş gibi hissediyorum normal mi yaşayan var mı
bartulies feyzanurbyk genellikle o haftalarda çok gaz oluyor ve o bebek büyüklüğü sanılıyor canım gaz sıkışması çıkmış olabilirmi bağırsakların normale dönmüş olabilirmi acaba ?
lotusflowers feyzanurbyk bende 14 haftalığım bazen öyle geriliyoki yırtılcak gibi bayada büyük. Bazende bi bakıyorum hiç yok gibi hem yumuşak hem küçük. Gazdan ve ödemden böyle olması normal sanırım
ebrussuu feyzanurbyk feyzanurbyk 17. Haftamda aynı şeyi yaşadım ağlaya ağlaya sağlık ocağına kalp atışı duymaya gittim onu da duyamayınca daha çok ağladım ama sonradan duyduk neyse ki. Ertesi gün de doktor kontrolüm vardı bir problem olmadığını böyle şeylerin çok normal olduğunu doktorum da söyledi. 19+4 olduk bugün🙏🥰
Aselyusra feyzanurbyk büyüyen karnın bebek değil karnındaki gaz ve bağırsak sorunundan kaynaklıymış çok şükür iyileşmişsin ve düzelmiş. 🤷🏻♀️ bebek küçülmez 😬