asenazeynep Daha henüz 17 haftalık gebeyim ama şeker yüklemesi konusu çok fazla kafamı kurcalıyor, bilgisi olan var ise ya da doktoru bir öneri olarak olumlu olumsuz bir şeyler sunduysa paylaşabilir misiniz🥹🌸
Zelis_ozdrgn asenazeynep canım şeker yüklemesinin hiçbir zararı yok zaten sonucu öğrenip normal devam ediyorsun ben yaptırdım başta korkuyordum ama doktorum çok iyi bi doktpr kesinlikle yapalım dedi şeker yüklemesi bizim önden farkedip engellememizi sağlicak başka zararı asla yok dedi yaptırdım temiz çıktı sonuçlar çok şükür gayet iyiydi
tugba0305 Zelis_ozdrgn peki o içirdikleri şeyin bir etkisi oldu mu ? Midem bulandı başım döndü kötü oldum diyenler var
asenazeynep Zelis_ozdrgn Çok şükür, her daim sağlıkla olmanız dileği ile 🙏🏻🌸 Benim doktorum devlet hastanesinde ve genel olarak bu tercihi hastalarına bırakan bir hekim, dolayısıyla insan ikilemde kalıyor.
tugba0305 Bende 10.haftaya yeni girdim ama hep karşıma çıkıyor.Şeker sorunu yaşamadım ama test beni tedirgin ediyor açıkçası gerek var mı bilemedim
Zelis_ozdrgn tugba0305 ben içtim hiçbişi olmadı ki ben iki saat aç kaldım onu üstüne içtim cidden normal şekerli su yani bi bardak şekerli bişi içtim gibi direk içtim kan verdim hiç de bahsettikleri gibi deildi bende öyle diyenlere şaşırdım
Yazmelegi_ tugba0305 içtiğiniz şey Elmalı limonlu veya çilekli asiti kaçmış içecek öyle düşünün. Midem hassas olmasına rağmen çok rahat içtim ben 🌸
Zelis_ozdrgn asenazeynep amin hepimiz inşallah canım🫶 yok sadece gizli şeker çıkabiliyor onu engellemek erken teşhis koymak için yapılıyor yani hiç zararı yok normal doktorlar da zaten şeker yüklemesi videoları atıyor onları da izledim ben baya ikna oldum yaptırdım iyi ki yaptırdım bazıları da iyi ki yaptırdık gizli şeker çıktı diyorlar
asenazeynep Zelis_ozdrgn Doğru söylüyorsunuz tabii ki bu yönden bakınca insan yaptırmayı daha bir mantıklı buluyor gerçekten, olası bir duruma karşı. Paylaşımınız için çok teşekkür ediyorum🌸💞