Burcak61 Meri61 ben filiz hanıma gidiyorum ama gebeliğim riskli olduğu için perinatolog Selen hanımda sürekli kontrol ediyor
Meri61 Bende özele gdiyodum 30.haftalgm bugun ama artk nmnye geçiş ypcm galba Dr m.brakyo hastaneyı recep beyi de iyi duydum.Kübra hanimn eşi galiba onu dsnyrm blgnz vrmi