Merhaba benım ilk 9 haftada geldi ve progestan kullandım geçti gibiyken 13. Haftalık gibiydi sanırsam aşırı kanamayla uyandım hastaneye gittim ve düşük tehlikesi olduğunu ve dinlenmem gerektiğini söyledi progestanın dozunu yükseltti su an. 18 haftalık olacak yarın kanama durdu o günden beri kanama lekelemeyin sürekli vardı bir haftadır sükür yok. Doktor iyileşme aşamasındasın dedi bebeğim şimdilik sağlıklı bakalım inşallah hepsi sağlıkla gelir