penbe_karisi Kızlar bebek harekleriniz nasıl 2 gün önce sürekli tekme atıyordu şimdi sadece döndüğünü yön değiştirdiğini yada ben uzandigim zaman karnimda toplanmasini nadiren hissediyorum tam olarak hareketleri ne zaman düzene giriyor yaaa
EsoMom_ penbe_karisi 23 den sonra hareketleri düzene giriyor aşkım bende öyle olmustu 27 den sonra içinden geçmeye başlıyorlar😀😀
Gokturkmom_ penbe_karisi bence bu durum bebekten bebeğe değişiyor canım .Benim oğlumun durduğu saniye yoktu her saniye hissediyordum plesentanın konumu da önemli benim arka duvardaydı plesentam o yüzden her hareketini net ve kuvvetli hissediyordum.Hep de düzenli hissettim .Ama haftanıza göre her gün hissetmemekte normal💕✨
Gokturkmom_ penbe_karisi Oğlum 10 aylık şuanda karnımdaki tekmelerin hakkını veriyor öyle söyleyim hep bi aceleci 👻
EsoMom_ penbe_karisi her bebek aynı değil ki aşkım benim ilkinde bu kadar tekme atmıyordu bile ama bu çok atıyor o yüzden bebeklere göre değişiyor belki sakin bi çocuk olacaktır skskskdkd
penbe_karisi EsoMom_ 😁😁😁ya inşallah öyledir biliyorsun sürekli uzanıyorum aktif değilim diyim yok yoruldum bebek belki yorulmuştur
bahar6734 Bende geçen bir gün boyunca hissetmeyince panik olup doktora gittim.ayakları yukarda olunca hissedilmiyormuş bu haftalarda 😂😂 doktor 22 23 den sonra iyice güçlenecek her pozisyonda hissedersin korkma dedi
penbe_karisi bahar6734 inşallah inşallah ne zamandandir hareklenmesini bekliyordum bu çocuk beni korkutuyor şimdiden 😁
bebeklerim__ penbe_karisi hayir bebegim endişelenme herkes aynı hissetmiyor herkes aynı şeyleri yaşamıyor oyle dusun.
penbe_karisi EsoMom_ 😁😁😁ya inanirmisin bugün hep yattım film izledim yemeğim vardı yedik sonra kaynanamlar gitik çay içip geldik yani sürekli uzanıyorum
Tulinbozlak penbe_karisi boş ver o zamanlara kadar yat uyu dinlen o zaman nefes darlığı yaşayacaksın migden eksiyecek
EsoMom_ penbe_karisi uzan zaten kajsjsjjd Merak etme benim haftalarıma gelince o hallerini ararsın ben nereye dönsem batıyor gögüs altım sırtım berbat bişey ya 😀😀😀😀
mutlumoomm penbe_karisi ben 18. Haftada hissetmeye başladım yavaş yavaş şuan 20+4 yattığım zaman çok hissediyorum ileriki haftalarda da çok fazla hissetmem umarım geceleri ya şuan uykuda hissetmiyorum ama ilerleyen zamanlarda hissedersem geceleri çok kötü olur 🫠😂
penbe_karisi mutlumoomm 😁😁valla benim uykum zaten çok çok ağır top patlasa duymam o derece o tekmelere uyanmam şuan yattigin zaman arada donmesini yer degistirdigini hissediyorum Canm bebek bir yere toplandiginda hissediyormusun bende çok fazla topluyor kendini
mutlumoomm penbe_karisi evet titreşim gibi oluyor geriliyor sanki birden değişik bir şey anlatamıyorum da ne yaşattığını çok değişik bir şey 😂