gizemcskn onceden açılan postlarda var temiz değil gelmiyorlar falan diye. 38 haftam bitecek yoksa değiştirirdim . Sizin doktorunuzuda orda da demişler çok iyi diye. Onceden görseydim değiştirirdim . Nasip artık dicem inşallah sıkıntı yaşamayız .kötü düşünmekde istemiyorum