Merhba 3 ay önce bebegmi kaybttm üzlrk sonlndrma ypldı 32. Haftamda genetik hastalık olduğu için bana zarar verdiği için üzlrk kaybttm onu 😞 4 yaşında bi oğlum daha var kardeş çok istyor genetik testte verdik oda temiz çıktı çok şükür tekrar gebelik düşünüp düşünmemek arasnda kararszm en çokta oğlum için istyorm ama bn sanki hazırda deglm aynı şeyleri yaşamaktan çok korkyorm bebeğin hastlıgı 19.haftdan belliydi bn sonlndrmyı kabul etmemiştim taki 32. Haftya kadar bunun için çok korkyorm yorumlrnzı Merk edyorm