rabiasude Kızlar merhaba adetim 5 gün geçikti test yaptım innovita erken gebelik testi negatif çıktı hala adet olmadım ara sıra kasık agrım oluyo … bu durumu yaşayıp gebe olan varmı / hiçbir belirtim yok adet geçikmesi dışımda
Goldgirl rabiasude belirtilerün neler olabilir canım gebe olabilirsin idrara bazen direk geçmiyp yapı bünye meselesi allahın işine karışmak olmaz bazı arkadaşlar kesin net konuşmalar yapıyoda geç döllenmedir belkide
TKumsall rabiasude kan verip emin olabilirsin var mı yok mu yoksa kadın doğuma gidip neden gecikmen oldugunu öğrenebilirsin
Olacakolcak26 rabiasude inşallah vardır ben 3 gün gecikme ile çok silik ögrneşştim bence döllenmeyle alakalı yumurtlama tarihinizi biliyor iseniz hesaplayabilirsiniz ( düşük yaptım o bebeğimi)
Goldgirl Canım senide linçlemesinler sabah bi olay vardı 7 gün kadının adeti gecikmiş testi pozitif olmuş demedikleri kalmadı