FundaElmaYazici 24 Şubat Pazar günü doktorum su azlığindan dolayı artık suni sancı ile doğumu başlataçaktı . Hazırlığımı yapıp cumartesi gecesi uykuya yattım. Sabah 5.50 de karnımda ishal olacakmış gibi bir ağrıyla uyandım. Tuvalete girdim bir baktım peçete de pembe leke . Sonra emin olamadım tekrar yattım. Yine aynı sancı tekrar wcye gittiğimde kırmızı akıntı geliyordu. Saat tuttum 20 dk bir giren düzenli sancım vardı. Sabah namazını kıldım. Yasin okudum. Meryem Ana otunu suya koydum dualarını okuyup 1 yudum içtim. 9 da 5 dk bir gelen sancıyla hastaneye giriş yaptım. Doktorum nişanımın geldiğini öğrenince çok mutlu oldu. Hemen alttan muayene etti . Ben ve doktor şok açılmam 7 cm di. Doktorum suni vermekten vazgeçti. Kendi sancımla doğum yapmamı istedi. Òğlen 12 ye kadar 8 cm anca oldu . Doktorum ufak bir takviye yapıcam suni sancı değil dedi. Ufak bir serum takıldı. Sancılarım çok sıklaştı 38 sn. bir geliyordu ve belime vurdu hep sancım. Ben sancıları hep ayakta yürüyerek ve çömelerek karşıladım. Plates topunda hareketler yaptım. 2 de artık ıkınma isteğim geliyordu. Açılmam tam 10 cmdi. Doğumhaneye indirildim . Doktorum geldi . Benim için ıkınma olayı daha zordu valla gücüm zor yetti . Hemen hemen 8. Ikınmada çıktı bebeğim. Göğsümë koydular sıcacıktı . Kokusu cennet gibiydi. 14.45 De 2750 gr 47 cm olarak dünyaya geldi saremm. Normal doğumdan korkmayın búyütülecek bir şey değil ve doğumdan sonrası çok kolay. Kesi atıldı ama küçük 4 dikişim var beni rahatsız etmedi hiç. Benim doğum hikayemde böyle kızlar . Allah herkese bnm gibi kolay doğum nasip etsin 😊
Basakaya Ne güzel bir doğum olmuş Canim Allah analı babalı büyütsün. Pilates topu cok ise yarıyor mu sence bende almalı miyim
Basakaya FundaElmaYazici bende ozelde olucam medikalde ama hic gormedim bi sorayim yarin sagol canim❤
FundaElmaYazici Basakaya sör cnm bnde doğumdan önce doğum katına çıkıp ne getirmeliyim diye sordum ona göre eksiklerimi çantama koydum