YyyyYasemin birerkekannesi__ phlips avent aldım kuzenim onu kullanıyor bende onu aldım aynı markanın emziğini de aldım bakalım sonuç nasıl olacak
Yenibirannee birerkekannesi__ ben biberon kullanmadım yenidoğanken kaşık biberon kullandım 2 kızımada şimdi 3. olcak şırınga biberon çıkmış ondan aldım meme reddi yaşamadım hiç 🌸🌸
bartulies birerkekannesi__ oğlum sadece avent tutmuşru şuan çok yeni hamileyim ama indirimde görünce dayanamadım 1 tane avent biberon aldım hayırlısıyla bebeğimi kucağıma alayım tutarsa 1 tane daha alırım 😂
tahamommy birerkekannesi__ e bebekten aldım direkt canım ben, cam küçük biberon üstünde 0+ yazıyor 2 damla resmi var, biberonun ağzının açıklığını anlatıyor o, büyük delikli olursa meme reddi yapabilir
Minikcivciviimm birerkekannesi__ bende comotomo aldım biraz pahalı ama yorumlari güzeldi kuzenim kullandi meme reddi yapmadı dedi inşallah sütüm bol olur kullanmama gerek kalmaz ama yine de aldım
Ipek0z birerkekannesi__ ilkinde lansinoh kullanmıştım çok çok memnundum yine lansinoh alacağım inşallah