menemse Merhaba hanımlar 😊 oğlumdan kalma avent biberonumuz var ona yeni biberon emziği alacağım. 1+ numara alsam yenidoğana büyük mü gelir illa 0 mı almam lazım sizce.
Tugceksck menemse ben 0 almıştım ama hiç akmıyor çekince bile zor geliyor yeni doğmuş bebeğin onu çekmesi çok zor o yüzden 1 numara aldım
YyyyYasemin menemse yeni anne olcam pek bilmiyorum ama düşünce olarak acaba 1+ yenidoğana göre daha hızlı mı akışı olur acaba
juli_naz Tugceksck bunu hiç düşünmedim… peki ya 1+ alırsak .. hani emzirmek ve ek mama vermek gerekirse ve 1+ ona daha kolay gelip emmek istememe olasılığı var mı ?
menemse akincagla aslında lansinohta var elimde. Oğlum onu hiç almamıştı. Sonradan oyun oynadı onunla. Deliğini delmişmidir onunda bilmiyorum bakınca anlamıyorum.