Dunyammmmmmm sabah uyanmış üstümü değiştirirken geldi ve parkenin üstündeydim hiç biryer kirlenmedi , eşim de evdeydi , güzel güzel gittik hastneye sancım da başlamamıştı eşim inanmadı doğurduğuma 😂😂 balon patlamış gibi bir his oluyor su gelmesi, ben anlatamam diye korkmuştum ama anlamamak imkansız yani 😁 suyum geldikten 3 saat sonra da bebişimi kucağıma aldım 🤗 darısı hepimizin başına şimdi 2. Yolda 😍