yasemincel65 Herkese merhabaaaa kızlar ben hiç ama hiç balık tüketemeyen biriyim. Lakin balık tüketiminin normalde de çok önemli olduğunu biliyorum. Hamileliğim için yemem lazım. Sizler hangi tür balığı nasıl pişiriyorsunuz fikir alayım sizden de 🐣🐣
Deletedmom_7156 yasemincel65 hamsi palamut bunları yiyorum seviyorum diye soslayıp fırına atarım üstüne limon ve defne yaprağı koyarım kokusunu alır koku gelmediği için hamileyken rahatça yiyebilirim
YyyyYasemin yasemincel65 hamsi tavada kızartıyorum bazen üstüne limon suyunun içine sarımsak koyarım mükemmel oluyor
4567788 Bende senin gibi hiç sevmezdim. Çipura alıp fırına atıyorum üstüne limon doğrayıp koyuyorum kokusunu alıyor bide yanına patates doğruyorum öyle de teselli oluyorum kesinlikle balık kokusu olmuyor
Yasee51 Somon üstüne biraz zeytinyağı bikaç dilim limon yanına patatesle havuçla atıyorum fırına hem pratik oluyor hem de tadı güzel