maviakaz niye ya öyle düşünme Allah gönlüne göre versin inşallah 🙏 ben 2. Çocuğumda erken test yapmıştım erken öğrendim sonrasında doktor keseyi görmedi daha cok endişelenmiştim kan testinde 325 çıkmıştı 2 hafta sonra keseyi falan gördük bu çocuk da aceleci olmayacağım dedim evde test olsa yapardım aslında 😂