Sss1947 sizinki güzel artmış benimki bir tık az gibi geldi 3 gibi vermiştim. U sefer 9 da verdim biraz fazla bekledim galiba. Yine de her ihtimale karşı pazartesi tekrar aynı saatte vermeyi düşünüyorum eğer normalse cuma kese için gideyim dedim dış gebelikten korkuyorum o yüzden tedirginim😢