hatayyy Merhaba kızlar 24 haftalık gebeyim ikinci doz tetanoz aşısı vuruldum ve aşının olduğu yer çok fazla kaşınıyor.. Kızarıklıkta oluşt.. Haftasonu aile hekimine soramadım tekrar böyle bi durum yaşayan var mı geçer mı sizce