Merhabalar, normalde özel hastanede takipliyim bazı kan testlerini devlette yaptırıyorum. Kan uyuşmazlığı iğnesi haftam yaklaşıyor, devlete direkt randevu alıp yaptırabilir miyim yoksa iğneyi kendim alıp mı götürüyorum.
Devlette kan uyuşmazlığı iğnesi yaptıranlar yardımcı olabilir mi?