Bursa şehir Hastanesi’nde kadın doğum doktorum 13.haftamdayken detayli için randevu almami istedi çok sıra oluyo zamanı gecmesin diye. Doppler ultrason bölümüne gidip randevu almam için istekte bulunmuştu. 21 haftalikken randevu verildi ve çok güzel baktı. bir ekranda bizler için vardı bende izledim hatta oğlumu da aldı içeri o da baktı. Renkli gördük ama kağıdı siyah beyaz verdi. 20 dkya yakın baktı herkese de öyle uzun uzun detaylı bakiyolardi