Kızlar doktorum ısrarla bu testi yapmamı söylüyor sağlık ocağı ise kesinlikle tehlikeli bulacağı için doğumdan altı ay sonra yapılmasını istiyor kafam çok karıştı. Daha önce yaptırmadığım için doktorum ısrarla yaptırmamı sadece sürüntü alıp bakacaklarını söylüyor , ben hpv taşıyıcısı olmadığıma eminim ne gerek var şimdi diyorum ne alaka diyorum kafam allak bullak 😕