kayrosmom Kızlar utanıyorum bunu sorarken ama, 18+2 gebeyim karnım inanılmaz ağrıyor ve şiş gaz sancısı oluyor. Okadar kötüki ve neden kaynaklandığınıda çözemedim var mı tavsiyeniz?
irmairma kayrosmom ben çekiyorum hala sancı yediğin meyvelere yemeklere dikkat et , üşütme sakın , ben yatağa yatında cenin pozisyonuna geçiyor , kabız olmamaya çalış canım bol su iç
Nisanmomy kayrosmom geç saatlerde bir şey yememeye çalışın bir de üşütmeyin özellikle ayaklarınızı sıcak tutun. Aşırı meyve ve beyaz ekmek tüketimi de sindirim sorunu yapabiliyor. Bol su tüketin
firdevsalp Bende 19 haftalık hamileyim katı beslendiğim zaman gaz sancısı ve lavabo ihtiyacımı karşılayamayınca karnım da şişlik ekstra oluyor midemde gaz birikiyor gibi gözlemledim lavobo ihtiyacımı giderince karnım daha rahat oluyor
Nisanmomy kayrosmom bazı meyvelerin lif oranı ve fruktozu yüksek gaz yapıyor. Elma, armut, üzüm, kayısı , erik gibi. Meyveyi azaltıp bir kaç gün takip edin bakalım şişkinlik azalacak mı 😊