Busbus55 Arkadaslar transferin 10. Gunu beta 497 cikti. 12. Gun 1254 cikti. 1 hafta sonrasına randevu verdi doktor kese icin. 5+2 oluyor ama hesaplamama gore beta 15000 lerde olması gerekiyor. Kalp atisi da duyulur mu acaba gittiğimde?
Smtpll Busbus55 kalp atışının betayla alakası yok çok kese kesin görünür ama kalp atışını dinlemeniz için muhtemelen iki hafta sonrasına randevu verir. Benim de sizin gibiydi aynen 5.haftada kese göründü 7.haftada kalp atışını dinlemiştik
Asi_07 Busbus55 5+2 çok erken kalp atışı için en az 6/7 hafta civarı duyabilirsiniz Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Nisanmomy Busbus55 ben 6. Haftayı bitirmek üzereydim kese için gittim çok şükür kalp atışınıda o gün duyduk ama doktorum 1 hafta sonra yine kalp atışını dinlemek için çağırmıştı
Busbus55 Yaa kese beta 1500 u geçince görünüyor demislerdi de ben de kalp atisi da betaya gore diye düşünmüştüm. İnşallah cok sagolun bilgilendirme icin🫶
burcuznp Busbus55 hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah ben de transfer oldum beklerken bı belirtiniz oldu mu embriyo kaliteniz falan neydi hatirliyo musunuz
Busbus55 burcuznp Amin insallah🙏embriyo kalitesi 4aa idi. Bir belirtim olmadi 10 gun gecmek bilmedi sadece. Evde test yapmistim 6. Gun🤭 silik cizgi cikmisti