Adetime 2 gün kala test yapmıştım negatif çıktı. Adetim 2 gün gecikti test yaptım şuan aşırı hafif çok zor görünen silik çizgi var. Ama bir yandan sürekli adet olacak gibi ağrım var. Sizce kimyasal mı? Ve d vitamini ve magnezyum alıyorum Zarar veren şeyler mi bunlar