1ogrencianne hyrss adetim 17 ekimde olması gerekiyordu, 15’inde prodoctor ile test yaptım biraz silik çıktı. Sonra predictor bulup akşam da onu yaptım. O da silik de olsa belirdi testte. Dün de kan testi verip öğrendim 🌸
zeynepktl0q 1ogrencianne eylül ayında hangi gün olmanız gerekiyordu acaba benim eylül 16ydı bugün ekim 18 bende prodoctor ile silik gördüm ama daha kan vermedim
sizdenbiriyim Son adet tarihim 18 eylüldü ama bu ay çatlama 11 ekimde oldu bende test yapmak istiyorum yapsam görünmez dimii🥲🥲veyahut ne zaman yapabilirim en erken