caglamin Herkese merhaba, doktorum aktif folicUs marka tablet verdi, kullanan var mı? Araştırmalarıma göre iyi bir marka ama sizlere de danışmak istedim
ayseveysel caglamin ben kullanıyorum öncesinde vifolic kullanıyordum ama bulantılarım ve koku hassasiyetim başlayınca içemedim vifolic sadece folik asit değil vitaminler vs.de var içeriğinde ondan doktoruma sorarak değiştirdik şimdi folicus kullanıyorum daha rahat içebiliyorum