zuloss Ben 3 eylülde düşük yaptım ama kendiliğinden düştü. 10 gün sonra doktor sıkıntı yok yumurtalıklarında iyi istediğin zaman gebe kalabilirsin dedi 45 gün oldu hala regl olmadım dün test yaptım çift çizgi ama kafam hala karışık
CansuAB zuloss düşükten sonra beyan sıfırlanana kadar takip edilmesi gerekiyor beyana baktır eğer sıfırlanmazsa yine çift çizgi görünür
Rahimedymz zuloss 2 günde bir tahlil yaptırdığınız da artiş varsa yeniden gebelik oluşmuş demektir en garanti bu şekilde öğrenebilirsiniz
zuloss CansuAB zaten değerim 40dan 12ye düşmüştü sonradan doktor rahim temiz bakmaya gerek yok demişti sıfırlanmamıs mıdır
azizeee65 Bende bı düşük yaşadım 3aylik hiç sebep yokken 6ay ara verdik şimdi 6aylik gebeyim düşükten sonra 1hafta sürekli kanam oluyordu doktora gittim normal dedi
zuloss azizeee65 bende düşükten sonra kanama gördüm. Ben 5 haftalıkken düşük yaptım ama betam zaten dusuktu
emo55_ 14 Şubat’ta düşük oldu kürtaj yaptılar şuanda hamile kalamıyor 8 ay oldu kontrol e gittin bir sorun yok dedi
liloss42 Züloşş hanım bende 7 Ekim gecesinde düşük yaptım adetim henüz gelmedi ve gebelikten şüpheleniyorum yani 1 ay oldu düşük yapalı siz neyden kaynaklı düşük yapmıştınız bu gebeliğinizde ekstra bir ilaç verdiler mi size düşük önleyici gibi