Merhaba arkadaşlar bende sizler gibi anne olma yolunda ilerliyorum Allah kısmet ederse ve sizlerdrn bi konu hakkında bilgi almak istiyorum . ben normal doğum düşünüyorum ve eşimindedogıma girip yanımda olmasını istiyorum fakat bi duyum aldım görümcem doğum yapacağı zaman doktoru eşinin girmesini önermemiş doğum sırasında kötü bir koku olduğunu ve eşinin bu kokuyu alırsa eşinden soğuma olayı olur vs diye bilgi vermiş sizce doğru mu merak ediyorum