Zhdmrt ilk gebeliğim 20.haftada hissetmiştim. Nezle olmuştum çok fena ve kanepede uzanıp tv izliyordum. Eşim de nöbetteydi. Hapşırıp öksürüyordum sonra bi an bi pıt şeklinde bişey oldu karnımda. Sonra 1-2 defa daha oldu. İlk anlayamadım sonra ddim aaa bebek hareketi😃 arkadaşlarım demişti seyirme gbi olur falan diye ama benimki pıt şeklindeydi 😃